Palvelut

Haluan auttaa omalla osaamisellani ja verkostoillani hämäläisiä matkailu- ja palvelualan yrityksiä menestymään, vahvistamalla heidän kilpailukykyään sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Tarjoan matkailun ja palveluliiketoiminnan myynti-, kehittämis- ja asiantuntijapalveluita, sekä yksityisen että julkisen puolen toimijoille Hämeessä. Haluan, että Häme kasvaa, kehittyy ja menestyy!

Alla esimerkkejä palvelutarjonnastani. Mietitään yhdessä, miten voin auttaa juuri teitä.

MYYNTIPALVELUT

Yrittäjä – tarvitsetteko apua myyntityöhön;

TASO 1 – TEKIJÄ
  • Käytännön tekijää myyntipalveluun?
  • Haluatteko buustia uusasiakashankintaan?
  • Lähestyykö tärkeä tapahtuma, mutta ideat ja tekijä hukassa?
  • Messut tai muu myynninedistämistoimenpide tulossa?
TASO 2 – MAHDOLLISTAJA
  • Apua myyntiprosessinne, tuotteidenne tai asiakaspolkunne läpikäymiseen ja kehittämiseen?
  • Henkilöstönne innostamiseen ja sparraamiseen myyjistä huippumyyjiksi?
  • Tarvittavien työvälineiden kartoittamiseen?
  • Sosiaaliseen myyntiin – mitä, missä ja miten?

Autan mielelläni! Omaan vahvan kokemuksen aktiivisesta ja tavoitteellisesta myyntityöstä, sekä myynnin kehittämisestä ja johtamisesta. Puhun asiakkaiden kanssa samaa kieltä, omaan laajat verkostot, tunnen Hämeen mahdollisuudet ja kohteenne saattaa olla minulle jo entuudestaan tuttu. Olettehan yhteyksissä ja mietitään yhdessä, miten voisin auttaa juuri teitä.

Tulokset puhukoon puolestaan – 100 prosenttinen tyytyväisyystakuu!


KEHITTÄMIS- JA ASIANTUNTIPALVELUT

Tarjoan käyttöönne asiantuntijapalveluita matkailun- ja palveluliiketoiminnan kokonaisvaltaiseen kehittämiseen, suunnitteluun ja johtamiseen. Vahvinta osaamistani on palvelutarjonnan kirkastaminen ja konseptointi, asiakaskokemus- ja laatutyö sekä yhteistyöverkostojen rakentaminen ja johtaminen.

Asiakkaitani voivat olla esimerkiksi matkailu- tai palvelualan yritykset, julkisen puolen toimijat, järjestöt jne. Esimerkkejä palveluista:

  • Palvelujen kehittäminen tai kokonaan uusien palvelukonseptien innovointi
  • Asiakaskokemus- ja laatutyö  
  • Tuotteistus ja asiakasprofilointi
  • Tiedolla johtaminen; tutkimukset, selvitykset ja raportoinnit
  • Kehittämis- ja hankesuunnitelmat
  • Asiantuntijaluennot mm. palvelun laatu, palvelumuotoilun perusteet, asiakaskokemus, yhteistyö ja verkostot

Kysy lisää – etsitään yhdessä parhaat ratkaisut menestykseen!

Lue lisää osaamisestani:

Kuka olen
Asiakasreferenssit

It is not the stronges of the species that survives, nor the most intelligent, but the one most responsive to change.” – Charles Darwin, 1809 –

Palvelumuotoilu